Matkailuesitteen kansi

Valitse Uusikaupunki 2020 -esite valmistuu viikolla 3

Uudenkaupungin matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki 2020 -esitteen paperinen versio valmistuu viikolla 3. Ensimmäisenä se tulee jakoon Matka-messuille Helsingissä, jossa Visit Uusikaupunki on mukana Suomen Saariston jättiosastolla 6n2-6. Opas jaetaan myöhemmin myös kaikkiin uusikaupunkilaisiin talouksiin ja ulkopaikkakuntalaisille mökkiläisille se postitetaan kevään aikana.

Esitteestä löydät tietojaa kaupungin nähtävyyksistä, tapahtumista, merellisistä kohteista, liikunta- ja harrastusmahdollisuuksista, shoppailusta, ruokapaikoista, majoituksista sekä monenlaisista muista tärkeistä palveluista. Myöhemmin kevään aikana valmistuu englanninkielinen esite sekä hieman typistetymmät versiot ruotsiksi ja saksaksi. Kannen kuvan on kuvannut uusikaupunkilainen Aki Varjo.

Esitteen suomenkieliseen nettiversioon voi tutustua jo tästä linkistä!

Lisätietoja: Irmeli Laaksonen, matkailusuunnittelija
Visit Uusikaupunki