Myllymäki

Koe mielenkiintoinen bussiopastus oppaan johdolla ti 30.7.

Tiistaina 30.7. on ainutlaatuinen tilaisuus tutustua kaupunkiimme opastetulla bussikierroksella, auktorisoidun matkailuoppaan johdolla. Bussi starttaa linja-autoasemalta klo 13. Kierros kestää noin tunnin ja päättyy takaisin samaan paikkaan. Opastuksen aikana kierretään kaikki keskustan tärkeimmät nähtävyydet, puutaloalueet, hieman teollisuusalueita ja kuullaan tarinaa niin Uudenkaupungin mielenkiintoisesta historiasta kuin elinvoimaisesta nykypäivästäkin. Opastettu kaupunkikiertoajelu on mielenkiintoinen informaatiopaketti, joka soveltuu hyvin niin uusikaupunkilaisille, turisteille kuin uusille asukkaillekin. Kierroksen hinta, 10 €/henkilö, maksetaan oppaalle paikan päällä.

Koska paikkoja on bussissa rajoitetusti, tulee kierrokselle ilmoittautua ennakkoon viimeistään maanantaina 29.7. Uudenkaupungin matkailutoimistoon, Rauhankatu 10, puh. 050 420 5333 (ark 9-17, la 9-15) tai matkailu@uusikaupunki.fi. Kierroksen järjestää Uudenkaupungin matkailuoppaat ry.