Puupaatei pakkahuoneel

Menovinkit 13.-19.8.

Kaikkea ihan huippua ohjelmaa luvassa tällä viikolla! Tsekkaa vaikkapa nämä:

Uudenkaupungin Taiteiden yö torstaina 18.8.
Kaupungilla eri taiteenlajit ja kulttuuritoimijat kohtaavat. Yleisölle tilaisuuteen on vapaa pääsy. Yleisö voi tulla katsomaan, kierrellä ja monissa tapauksissa myös osallistua. Ohjelmaa on niin lapsille kuin aikuisillekin.

Sirkus Finlandia torstaina 16.8. ja perjantaina 17.8. klo 18.30
Hevosbalettia, taikuutta, clowneja, monenlaista ilma-akrobatiaa, jonglöörausta ja big band.
Liput ticetmasterista tai ovelta kaksi tuntia ennen näytöstä.

Männäisten tori perjantaina 17.8. klo 14-18
Kalannin torilla tapahtuu - Männäisten tori eri teemoin joka elokuun perjantai. Tällä viikolla Kirppistori. Torimyynnin lisäksi Kirppis.

Tul toril - Mautotori lauantaina 18.8. klo 9-13
Teemana on kaikenlaiset moottoriajoneuvot aina pappamopoista Junior Drag racing kilpa-autoon. Mautotorilla on näytillä monenlaista moottoriajoneuvoa ja lapsillekin löytyy oma potkumoporata.
Torilla järjestetään klo 11-13 myös mopoautomiitti, johon kaikki mautoilijat ovat tervetulleita. Klo 12 torin lavalle nousee upeaääninen Aksel Kankaanranta.

Puupaatei Pakkahuoneella lauantaina 18.8.
Rento puuvenetapahtuma Pakkahuoneen vierassatamassa. Klo 13.00 Laulu-Veikot esittää Lauluja mereltä.

Illallinen Uudenkaupungin taivaan alla lauantaina 18.8. klo 18
Koko kaupungin yhteinen illallinen ja iloista yhdessäoloa Uudenkaupungin taivaan alla. Yhdistys tuo paikalle pöydät, penkit ja pöytäliinat, illallisvieraat tuovat itselleen ja seurueelleen ruuat, juomat ja astiat. Musiikkia ja muuta ohjelmaa koko perheelle.
5
hintaiset paikkaliput myynnissä Cafe Fransissa (Allinenk.23) 13.7. alk. Perhelippu 20 .

Lisätietoja ja muita menovinkkejä:

IMG_6577_menovinkit_klikkaatästä_3000_0.JPG