Menovinkitviikko11

Menovinkit viikolle 11 - kulttuurintäyteinen viikko

Viikolla 11 nautitaan monipuolisesta kulttuuritarjonnasta. Torstaina Crusellissa kokeneet tanssitaiteilijat Maria Nurmela ja Ville Oinola johdattavat nykytanssin pyörteisiin The Days -tanssiteoksellaan. Perjantaina lähdetään retkelle Gösta Sudqvistin ja Leevi and the Leavingsin humoristiseen maailmaan. ”Vasara ja nauloja – tarina Göstasta” -esityksessä pureudutaan Gösta Sundqvistin elämään ja musiikkiin. Sunnuntaina Kalannin kirkossa kuullaan Bach-konsertti taitavien kamarimuusikoiden gambisti Varpu Haaviston ja urkuri Kari Vuolan johdolla. Myös ravintoloissa on lauantaina tarjolla musiikkiviihdettä, Uniklubi Hotelli Lännentiessä ja Bar m´UKIssa esittäytyvät Timo Rautiainen ja Jussi Lampi. Teatteriviihdettä tarjoilee Uudenkaupungin Teatteri kahdella eri komedialla; keskiviikkona on vuorossa ”Myöhästynyt hääyö” ja lauantaina ”Vain muutaman huijarin tähden”.

Koko viikon tapahtumatarjonta avautuu tästä linkistä.

Paperiversio noudettavissa Uudenkaupungin matkailutoimistosta, Rauhankatu 10.