Vain muutaman huijarin tähden

Menovinkit viikolle 46 - näkemistä ja tekemistä Uudessakaupungissa

Alkava viikko 46 tuo jälleen runsaasti tapahtumia tullessaan. Torstain merellisen illan aiheena muistellaan sisällissotaa saaristossa. Lauantaina juhlistetaan teatterissa Vain muutaman huijarin tähden ensi-iltaa. Lasten Kuu marraskuu huipentuu sunnuntaina Satu Sopasen ja Tuttiorkesterin juhlakonserttiin.
Katso lisätiedot näistä ja tutustu koko viikon tapahtumalistaukseen alla olevasta linkistä.

Satu Sopanen & Tuttiorkesterin juhlakonsertti su 18.11. klo 15:00
Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11, Uusikaupunki.
Iki-ihana Satu Sopanen ja Tuttiorkesteri viettävät juhlavuottaan juhlakonserttikiertueen merkeissä! Nämä musiikin moniosaajat ja lastenlaulattamisen todelliset ammattilaiset ovat tuttuja niin Pikku Kakkosesta kuin konserttiareenoilta ympäri Suomen.

Vain muutaman huijarin tähden la 17.11. klo 18.00 ensi-ilta
Uudenkaupungin Teatteri, Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11 A.
Televisiossa suuren suosion saanut Vain muutaman huijarin tähden on rakastetun maalaiskomediasarjan ensimmäinen osa. Kuusniemen kunta ja sen henkilöt ovat lähes kaikille tuttuja. Kuntaan on saatu uusi kirkkoherra Matias ja uusi kulttuurisihteeri Suvi, mutta tulokkaat eivät ole kunnan keskushenkiöiden Hakkaraisen, Kiisken, Kylmälehdon, eikä persoonallisen kanttori Piiparisenkaan mieleen. Liput 17 €/20 €.

Viikon 46 tapahtumat