Messutiimi

Tampereen matkailumessujen yleisökilpailun voittajat arvottu

Tampereen Supermessuilla 20.-22.4. järjestettiin yleisökilpailu Uudenkaupungin, Kustavin ja Taivassalon ständillä, Suomen Saariston yhteisosastolla. Kilpailussa piti yhdistää oikea paikkakunta oikeaan tapahtumaan. Vastauksia tuli hieman vajaat 1000 kappaletta. Arvuuteltavina olevat tapahtumat ja paikkakunnat olivat Crusell-viikko Uudessakaupungissa, Volter Kilpi kirjallisuusviikko Kustavissa sekä Silakrysäys Taivassalossa. Onnetar suosi arvonnassa alla olevia henkilöitä.

Majoitus- ja ruokailupaketti Uudessakaupungissa (2 henk.): Kaija Tiilikainen, Tampere.
Majoitus- ja ruokailupaketti Kustavissa (2 henk.): Ulla Jokela, Tarvasjoki.
Majoitus- ja ruokailupaketti Taivassalossa (2 henk.): Matti Tyllilä, Turenki.

Palkintojen voittajiin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti. Messutiimi kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita ja osastolla vierailleita. Onnea voittajille!

Nähdään Uudessakaupungissa, Kustavissa ja Taivassalossa!