Puupaatei Pakkahuoneel

Uudenkaupungin tapahtumia - menovinkkejä viikolle 33

Elokuu tarjoaa lämpimiä ilmoja ja monenlaisia tapahtumia.

Männäisten kesätorilla perjantaina on torimyynnin lisäksi ohjelmassa mm. luovutetaan jääkiekkoilija Jarmo "Maukka" Kuusistolle näköispatsas. Tiftö V aluksella voi kruunata perjantai-illan Kuutamoristeilyllä ja lauantai-illan rentouttavalla saunaristeilyllä. Lauantain teematorin aiheena on Kirpputori - tule myymään ja ostamaan, livemusiikista vastaa hanuristi Tero Vall ja Pidä Saaristo Siistinä ry:n toimesta kuullaan tärkeää asiaa. Ranta täynnä nostalgiaa, tervan tuoksua ja lakatun puupinnan lämmintä hehkua, tätä kaikkea ja paljon muuta on rento puuvenetapahtuma - Puupaatei Pakkahuoneella lauantaina klo 10 alkaen. Joogaamaan on mahdollista päästä lauantaina Pursiseuralla ja sunnuntaina Myllymäellä. Uudessa kirkossa on sunnuntaina Urkukonsertti, eikä kannata unohtaa kesän viimeisiä Lentävän Lokin ”Aina joku eksyy” -kesäteatteriesityksiä tiistaina ja keskiviikkona.

Kannattaa tutustua myös Bonk-museoon, Automuseoon ja Pakkahuoneen takana sijaitsevaan Merikeskukseen. Taidenäyttelyitä on tarjolla ainakin Pakkahuoneella, Runonkulman Galleriassa, Galleria Horisontissa sekä kirjaston Galleria Kirjavassa, jossa esillä on kolmen uusikaupunkilaisen luontokuvaajan valokuvia. Ravintoloissa ja terasseilla voi herkkuruokien lisäksi nauttia mukavasta live-musiikista. Nautitaan elokuun pimenevistä illoista ja lämmöstä!

Tutustu ja hyödynnä koko viikon tapahtumalistaus!