Auringonlasku

Uudenkaupungin tapahtumia - menovinkkejä viikolle 34

Sadetta ja auringonpaistetta sitä, sekä monenlaisia tapahtumia tarjoaa elokuu.

Kalannissa vietetään jo perinteistä Männäisten kesätori-iltaa, lauantain teematorin aiheena on Rompetori - tule myymään ja ostamaan pääasiassa vanhojen autojen, moottoripyörien ym. koneiden osia, livemusiikista vastaa uusikaupunkilainen Nurminen Bros -veljesyhtye ja Hakametsässä vietetään siivouspäivää kirppiksen muodossa. Liikunnan ilosta voi nauttia uimahallissa, vesiliikunnan keitaassa ja sunnuntaina voi notkistua sekä rentoutua Puistojoogan merkeissä Myllymäellä.

Kannattaa tutustua myös Bonk-museoon, Automuseoon ja Pakkahuoneen takana sijaitsevaan Merikeskukseen. Taidenäyttelyitä on tarjolla ainakin Pakkahuoneella, Runonkulman Galleriassa, Galleria Horisontissa sekä kirjaston Galleria Kirjavassa, jossa esillä on kolmen uusikaupunkilaisen luontokuvaajan valokuvia. Ravintoloissa ja terasseilla voi herkkuruokien lisäksi nauttia mukavasta live-musiikista. Nautitaan elokuun kesäisistä päivistä ja illan hämyistä.

Tutustu ja hyödynnä koko viikon tapahtumalistaus!