Valitse Uusikaupunki -esitteitä

Valitse Uusikaupunki 2019 -esite työn alla

Valitse Uusikaupunki –esite on jälleen työn alla. Uudenkaupungin matkailutoimiston vuosittain valmistama esite on osoittautunut erittäin suosituksi ja tehokkaaksi lukupaketiksi sekä palvelujen hakemistoksi. Esitteen tietoja hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevät henkilötkin. Esitettä on jaossa Uudessakaupungissa kaikissa matkailijoille suunnatuissa palvelupisteissä ja monissa eri liikkeissä. Opas jaetaan kaikkiin uusikaupunkilaisiin koteihin ja yrityksiin. Ulkopaikkakuntalaisille mökkiläisille se postitetaan kevään aikana. Myös kaikki uudet asukkaat saavat esitteen postitse. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien neuvontapisteissä sekä kaikissa messu- ja myyntitapahtumissa ympäri Suomen, joissa Uusikaupunki on mukana.

Opas on käytössä koko vuoden ja valmistuu jakoon jo tammikuussa Helsingin Matkamessuille. Suomenkielisen esitteen painosmäärä on noin 30 000 kappaletta. Pienempi määrä esitettä painetaan myös englannin-, ruotsin- ja saksankielisinä.

Lue lisää tarjouskirjeestä.

Ilmoitussopimuksen voit täyttää tästä linkistä.

vau2018_kansi_skaalattu.jpg